Saturday 4 June 2011

Di waktu PAGI YANG GELAP bersama rasa GUNDAH didalam KOTAK HATI,aku berlari ke tepi jendela melihat keindahan bandaraya KUALA LUMPUR disinari NEON lampu yang belum dimatikan..sungguh cantik seperti AHMOI CHANTEK yang tengah makan KEPAK AYAM..peristiwa semalam yang terjadi DI KALA BULAN BERMAIN BIOLA,membuatkan aku merasa SEDIH dan HIBA..sampai hati kau tuduh AKU SKANDAL walaupun aku HAMPIR terjatuh ke dalam parit..tidak cukup dengan itu,KAU PIJAK HATIKU LAGI dan ludah aku seperti kau LUDAH AMERIKA..dari jauh terlihat INSPEKTOR REMOS ketawa terbahak-bahak..LUKA MANA yang tak pedih jika diperlakukan begitu? Sungguh KASIHAN..dulu HADIRNYA DIRIMU,buatkan hidup aku rasa BAHGIA dan bersinar BAGAIKAN MATAHARI yang terbit dari arah timur..KAMEK SAYANG KITAK perkataan yang selalu kau ucap pada ku setiap kali kita bertemu di Malam Minggu(2ND WAVE) di bandar MIRI..sungguh ROMANTIK.! dulu,WALAUPUN JAUH jarak kita,AKU JANJI takkan putuskan RANTAI RASA CINTA kita..KAU HARUS ADA disamping ku,hanya itu yang ku mahu..darah MUDA sentiasa bergelora dalam JIWA KELAJUAN kita sehingga KITA TAK PEDULI apa kata mereka..dan semalam,kau tinggalkan aku dengan alasan kita punyai KAREKTOR TENTANGAN dan PAPA MAMA tidak merestui biarpun aku selalu ucap SELAMAT HARI IBU pada ibumu..cinta kita SEKEJAP SAHAJA dan suka skandal itulah cinta EMPAYARMU..mengapa kisah cinta aku punyai CERITA SAMA? tolonglah LEPASKAN AKU dari semua ini..ingin aku bina SANGKAR BESI DIHATIKU agar aku tabah menghadapi DUGAANNYA dan MENCARI KONKLUSI yang SENTIASA ADA dimana-mana..dan KU MAHU KAU TAHU aku tak pernah BENCI pada dirimu..waktu ini AKU YANG ASING masih lagi duduk bersila ditepi jendela..LONELY SOLDIER BOY,itukah diriku? entahlah..apa yang pasti,semua ini akan berakhir BILA AKU SUDAH TIADA..Kura-Kura Hijau sedang tidur,JANGAN KEJUTKAN DIA.! 
 p/s: diambil dari sorang raingers hujanband ,sorraayy tk mntak kebenaran copy bnda ni:)